باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

انتخاب کنید!

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ق.ظ

هو العلیم

اعضای محترم باشگاه 

موضوع: انتخاب یک کاپیتان کل برای هفتم و هشتم

بااهدای سلام و احترام

اول اینکه حتی اگر وزارت آموزش و پرورش هم منحل بشه،به اذن خدا باشگاه تعطیل نمی شه :)

دوم اینکه تا حالا فقط تکلیف کاپیتان پایه ی نهم مشخص شده و دو پایه ی هفتم و هشتم کاپیتان کل ندارند.

سوم اینکه می خواستم برای هر پایه،یه انتخابات جداگانه بذارم،دیدم یگان شهید بهشتی با یگان احمدی روشن قرارداد همکاری دارند و می دانم برای انتخابات قول و قرارهایی گذاشته اند(مثل طرح رجاوینی)،لذا گفتم شاید خدای متعال اینطور صلاح دانسته که برای هفتم و هشتم،یک کاپیتان کل مشخص کنید!

چهارم اینکه الان مدرسه تعطیل شده و فقط کاپیتان هایی که واقعا بلدند از فضای مجازی درست استفاده کنند می توانند به کمک وبلاگ ها (مثلا قسمت نظرات) به افزایش آمار آرای خودشون کمک کنند و اون کاپیتان هایی که اصلا تو حال و هوای باشگاه نیستند،اتوماتیک خذف می شوند و حق به حق دار میرسه!

پنجم اینکه الان ماه ها از فعالیت باشگاه  گذشته و شما انصافا می دونید همه ی کاپیتان ها به یک اندازه زحمت نکشیده اند و حتی توانایی های آنها با هم متفاوته ... لذا یک عهد بین خودمون و خدای بزرگ بذاریم که مبادا به کاپیتانی که صلاحیت کمتری از دیگری داره رای بدهیم ... چون صحبت از رای آوردن یا رای نیاوردن یک نفر نیست؛بلکه صحبت از موفقیت همه ما در آزمون های مهمی مثل آزمون جامع 3 هست ...

ششم اینکه بعد از انتخابات،کاپیتان کل،مسئولیت های مهمی را باید بین سایر کاپیتان هایی که رای نیاوردند تقسیم کنه ... لذا هیچ اشکالی نداره که یک کاپیتان برای افزایش رای یک کاپیتان دیگر و به نفع حق،(یعنی می بیند که توانایی کاپیتان دیگر از او بیشتر است) در هر مرحله ای که صلاح می داند،انصراف بدهد.

هفتم اینکه این سال تحصیلی به برکت غیرت و محبت تک تک شما دانش آموزان عزیزم و حمایت خانواده های محترم،یکی از قشنگ ترین سال های عمر کاری من بوده :)

خدای بزرگ همه ی شما را مدیرانی لایق برای آینده ای انشاءالله بسیار نزدیک - یعنی ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه-قرار بده با ذکر صوات بر حضرت محمد و آل محمد ...


۹۴/۱۲/۲۷
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۱۳)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۸ amirali shahbaziparsabad
با سلام خدمت استاد بزرکوار آقای مزینی.
رای من جناب آقای ستاری میباشد.چون،از نظر من آقای ستاری مدیر و مدبر است و شایستگی و لیاقت این رادارد که کاپیتان پایه هفتم و هشتم شوند.
با تشکر.
امیرعلی شهبازی
پاسخ:
سلام
درود بر شما
یاعلی
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۷ محمدرضا نصری
ضمن تبریک روز مادر و سأل نو
رأى من اقاى مسعودى به خاطر اقداماتى که داشتند و اجرا کردن أیده هاى جدید
براى همه کاپیتان ها ارزوى موفقیت میکنم
پاسخ:
سلام
درود بر شما
یاعلی
با سلام به آقای مزینی عید شما مبارک ! حالون خوب است ؟

بنده با اینکه در کلاس شهید چمران هستم اما رای من پرهام بدو است !

بنده متاسفانه کمی رک هستم ! به نظرم آقای محمودپور بین 4 کاپیتان هفتم رتبه 2 را دارد زیرا ایشان کمی کم کاری داشته و با وجود بیماری که گرفته بودند کمی کلاس عقب افتاد و بیشتر کار های کلاس را بنده و آقای علایی فرد انجام دادیم و اگر یادتان باشد از 29 نفر موجود در کلاس 27 نفر موافق بودند که ایشان عوض شوند اما باز آقای علایی فر و بنده مخالف شدیم . انشالله هرکسی که حقش هست و لیاقتش را دارد کاپیتان کل هفتم شود.

خلایق را هر چه لایق
پاسخ:
سلام
برای شما و آقای محمودپور آرزوی موفقیت دارم
یاعلی
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۲۲ بهنیا متقیان
سلام وباتبریک سال نو
رای من اقای ستاری است بخاطر تشویق وکمکی که به دوستان خود در اموردرسی دارند وتوانسته است رتبه اول رادرازمونها به کلاس شهید بهشتی اختصاص بدهد.ازخداوند برایش ارزوی موفقیت دارم.
پاسخ:
سلام آقا بهنیای عزیز
خوبی
سال نوی شما هم مبارک
ممنونم از نظرات خوب شما
یازهرا (سلام الله علیها)
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۶ محمد صادق بازگشائیان
سلام با این که من در کلاس رجایى هستم و لى با توجه به زحمت هاى ستارى به ایشان راى مى دهم
پاسخ:
سلام آقای بازگشاییان
خوبی؟
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۴ پوریا دادو
سلام اقاى مزینى نظر من اقاى مرشد زاده است ایشان خیلى در راستاى بهتر شدن کلاس سعى و تلاش مى کنند و همدلى و همبستگى بین کل کلاس شهید اوینى وجود دارد هیچکدام از یگان ها مانند کلاس اوینى پک عیدوانه نداشتند شاید کمتر کسى تو ایام ازمون جامع در ان وقت کم بتونه یک پک به این زیبایى درست کنه تشکر مى کنیم از زحمات اقاى مرشد زاده و همچنین معاونان ایشان اقایان پارسا پیش بین ، احمدرضا خنارى،على شرفیان،امیر محمد صالحى ،که در راستاى کار خودشون بهترینند و بچه هاى کلاس که همیشه پشت کلاسشون هستن (به امید موفقیت کلاس شهید اوینى و بار دیگر افتخار افرینى کلاس)
پیشاپیش سال نو بر همگان مبارک باد.
یاعلى
پاسخ:
سلام آقای دادو
خوبی؟
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
سلام آقای مزینی
سال نو را به شما تبریک عرض میکنم
من به آقای مرشد زاده رای میدم چون فعالیت های خوبی در کلاس شهید آوینی انجام میدهند و خیلی زحمت کشیدن برای کلاس


پاسخ:
سلام آقای اصغری
خوبی؟
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
رای من علی رضا ستاری است
حالا چرا؟
اگلا واقعاً فکر کنیم علی رضا ستاری کاپیتانی است که با کلاسی که رتبه اول و اخر پایه داخل همون هستن کاری کرد که کلاس اول همان پایه شه
فکر نکن نیازی با شه به قسمت ICT هم سری بزنیم تا برتری رو ببینیم
براش آرزوی موفقیت می کنم
پاسخ:
سلام آقای دهقانی
خوبی؟
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۲ شهید مرتضی آوینی
با سلام:
بنده از آقای محمدی پرسیده و به اطلاع میرسانم (به خصوص جناب آقای مسبوقی) که کلاس شهید آوینی در پیام های آسمانی اول شدده و سپس بهشتی دوم.
باتشکر
پاسخ:
سلام بر بچه های یگان شهید آوینی
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۲ پوریا دادو
سلام اقاى مزینى ببخشید از طریق موبایل نمیشه رأى داد راه حلش چیست ؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام آقای دادو
یک مشکل کوچکی در کدنویسی پیش آمده که در حال حل آن هستیم
به هر حال تا آخر نوروز وقت هست و همینطور اینکه می توانید با لپ تاپ رای بدهید :)
یاعلی
باسلام
بنده به فرمانده یگان کلاس خودم یعنی آقای مرشدزاده رای میدهم چون ایشان از ابتدا ی شروع برنامه ی یگان ها با قدرت شروع کردند وتا به حان معاونان را خوب اداره و راهنمایی کردند همچنین کادر امشاق را هم که فکر جالب و تک بود تشکیل دادند
پاسخ:
سلام آقای خناری
خوبی؟
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۵ پویا طالعی
سلام.با اینکه من خودم در کلاس بهشتی هستم و فعالیت ها و اقدامات اقای ستاری را دیده ام،به ایشان رای میدم چون میدانم که لایق آن است که کاپیتان کل شود.
پاسخ:
سلام آقای طالعی
خوبی؟
سال نو مبارک
ممنونم از  نظر شما
یاعلی
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۳۰ سامان مسبوقی
راای من با اینکه خودم دانش آموز رجایی هستم.علیرضا ستاری از پایه هشتم است.چون اون با تمام تلاش خود و همکاری همکلاسی هایش توانست رتبه ی اول را ازآن کلاس خود بنماید
پاسخ:
سلام
ممنونم از ارسال نظر شما
یاعلی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.