باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

اینستاگرام: بزرگترین دشمن دانش آموزان برتر!

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۴۱ ب.ظ

هو العلیم

مدیران آینده سلام

لابد گزارش های علمی زیادی در رابطه با مضرات اینستاگرام برای آرامش و نشاط نوجوانان شنیده اید. ما بیشترین اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق حس بصری دریافت می کنیم و با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام، تاثیر این اپلیکیشن روی سلول های مغز بسیار مستقیم و زیاد است و از راه کاهش تمرکز، ضربه ای اساسی به کیفیت تحصیل دانش آموزان حتی دانش آموزان برتر وارد می سازد. این فقط یک گمانه زنی نیست و محققان زیادی در تمام کشورها، این تاثیرات مخرب را بر روی تمام نژادهای بشری اثبات کرده اند. 

داشتن اکانت اینستاگرام و استفاده ی صحیح از آن به خودی خود اشکالی ندارد. اما معمولا اینستاگرام وقت همه را ناخودآگاه تلف می کند و از این رو دشمن درجه یک موفقیت تحصیلی است! انگار چک کردن اینستاگرام پس از مدتی به شکل یک اجبار در می آید و گویا انسان دائما منتظر چیزی شبیه لایک و یا پیامی از سوی دوستان خود است و هر از چندی، برخی تصاویر یا کلمات یا مطالب همشاگردیانی که فرهنگ استفاده از رسانه را ندارند، واقعا آزاردهنده می شود. جالب اینجاست که بعلت عدم فرهنگ سازی درست در رابطه با اینستاگرام، هر مطلبی که حاوی نکات دینی و علمی است، کمتر مورد استقبال قرار می گیرد و هر مطلبی که حاوی غیبت و تهمت و تحقیر و تجسس از زندگی افراد مشهور است، با لایک بیشتری مواجه می شود! 

می دانیم اکانت اینستاگرام برای کاربران فهیم،مزیت هایی همچون به اشتراک گذاشتن تصاویر و ابراز احساسات در قبال مسائل ملی و مورد علاقه را دارد؛ اما چطور می توان هم اکانت اینستاگرام خود را پاک نکرد ولی از شر اعتیاد به آن خلاص شد؟

راه آن حذف موقت اکانت است که در ادامه به آن اشاره می نماییم:


خیالتان راحت! گزینه ای به نام حذف موقت اکانت اینستاگرام به شما پیشنهاد می کنیم که شما را از چک کردن مداوم حساب خود بی نیاز می کند:

به سایت اینستاگرام بروید. با نام کاربری و رمز حساب خود Log in نمایید. عبارت Temporarily Disable Account را پیدا نمایید. از شما دلیلی برای حدف موقت اکانت خود خواهد خواست. آنرا خیلی جدی نگیرید و چیزی بنویسید. از شما یکبار دیگر رمز ورودتان را خواهد خواست و سپس حساب شما بطور موقت دیده نخواهد شد و فعال نیست مگر آنکه خودتان بخواهید دوباره از روی اپلیکیشن نام کاربری و رمز را وارد کنید و حسابتان فعال گردد.


مطمئن باشید با دور شدن از فضای اینستاگرام، چیزی را از دست نمی دهید! بلکه تمرکز و نشاط بیشتری را در زندگی تجربه می نمایید.

بذارید همه مردم از صبح تا شب وقتشان را در فضای مجازی تلف کنند؛ چه باک اگر شما تو همین زمان  از مغزتان بهتر استفاده کنید و چند قدم به موفقیت نزدیک تر بشید!

یاعلی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.