باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

Linkedin

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ب.ظ

هو العلیم

مدیران آینده سلام

خوب هستید؟

فضای مجازی امروز این امکان را برای محققان و پژوهشگران فراهم آورده که با کمترین هزینه و بیشترین سرعت به تبادل اخبار و اطلاعات علمی بپردازند.

راستش رو بخواهید من از اینکه می بینم از این فرصتها به خوبی استفاده نمی کنیم ناخرسندم. لذا فکر کردم تا شبکه های معتبر حرفه ای را به شما معرفی کنم تا برای تحقیقات علمی خود مانند سایر محققان بتوانید از امکانات علمی پژوهشی استفاده نمایید.

امروزه یکی از مشهورترین شبکه های علمی و حرفه ای در سطح بین المللی لینکدین است. لینکدین در یک کلام جایی برای "حرفه ای ها" است.اگر همه دنیا وقتشان را در شبکه های بی مصرف غیر علمی صرف کنند،اعضای لینکدین و سایتهای مشابه علمی ترجیح می دهند بجای اتلاف وقت، پاسخ سوالات علمی و حرفه ای خود را در این فضا جستجو کنند.

منهم برای اینکه از اساتید و دوستانم عقب نماینم مدتی است یک حساب کاربری شخصی آنجا باز کرده ام:

لینکدین این ویژگی را دارد که افرادی که شما را می شناسند می توانند مهارت های شما را "تایید" نمایند.

مثلا اگر هر کدام از شما در این شبکه حساب داشته باشید،من چون دبیر شما هستم،می توانم تایید کنم که شما یک پژوهشگر هستید، به "برنامه ریزی" علاقه دارید ،یک برنامه نویس هستید یا ...

لذا افرادی مثل اساتیدم که من را می شناسند،می توانند از توانایی های شما نیز باخبر شوند.از این رو اینجا محلی برای یافتن پردرامدترین شغل ها نیز هست!

این یک فرصت بسیار خوب هست که با بسیاری از اساتید داخلی و حتی چهره های بین المللی آشنا شویم و سوالات پژوهشی خود را از آنها بپرسیم.

به عنوان نمونه من از طریق یکی از اساتید دانشگاه شریف با یک استاد بین المللی در دانشگاه منچستر آشنا شدم که در زمینه دولت الکترونیک صاحب بهترین کتاب بین المللی هست.

اگر من می خواستم او را از نزدیک ملاقات کنم شاید میلیون ها تومان فقط هزینه ی ایاب و ذهابم می شد!

اما از طریق لینکدین به واسطه ی استاد عزیزم که من را معرفی کرده بود به راحتی توانستم خودم را به استاد Richard Heeks  معرفی کنم و ضمن اینکه از کتاب خوبشان تشکر نمایم،حتی در مورد یک روش پژوهشی در مورد موضوع تحقیقم  در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - یعنی دولت الکترونیک - سوال کنم و تایید علمی ایشان را نیز بگیرم:

دانش آموزان عزیزم!

دنیا انگار به واسطه ی فضای مجازی،مثل یک دهکده ی کوچک شده و برای دانشمند شدن شما دیگه ضرورتی نداره که مثل 10 سال قبل،حتما به شرق و غرب عالم سفر کنید!

اما شاید براتون جالب باشه که دکتر Richard Heeks با اینکه در زمینه ی آموزش و پرورش و مدارس مطالعه نمی کنند و در زمینه ی تحقیقات بین المللی پیاده سازی دولت الکترونیک فعال هستند،وقتی خدمتشان از نتایج باشگاه مدیران آینده در این چندساله و توانایی های اعجاب انگیز دانش آموزان ایرانی گفتم،این جمله را برای من فرستادند که امیدوارم برای شما هم جالب باشد:

 

***

ابراز علاقه استاد ریچارد هیکس 

در مورد برنامه ها و تلاش های چند ساله دانش آموزان ایرانی در باشگاه مدیران آینده


On Thursday, Richard Heeks said the following:


Dear Sajjad

That sounds an interesting project,
and hopefully it will inspire the students.
 With good wishes

Richard

۹۴/۱۲/۰۸
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.