باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها


۹۴/۱۰/۲۴
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۵)

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۳ نیما فرازى
اقا وبلاگ من رو تویه پایه نهم بزارید
پاسخ:
سلام آقا نیما
حتما
یاعلی
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۵ سید عرفان مسعودی
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت دبیر محترم و گران قدر
آقا وبلاگمان کمی کامل شده است اگر میشود به وبلاگ ما تشریف آورده و آن را مشاهده کنید باتشکر
کاپیتان کلاس شهید رجایی
سید عرفان مسعودی
یاعلی
پاسخ:
سلام بر کاپیتان مسعودی عزیز
خوب هستید ان شاءالله؟
حتما به وبلاگ خوب کلاس شما سر می زنم
یاعلی
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ احسان باباحسین پور
سلام آدرس وبلاگم بهehsaniha.blog.ir تغییر کرد.
من خیلی وقت است وبلاگ 2 خودم را پاک کرده ام.
با تشکر
پاسخ:
سلام
بسیار ممنونم از اطلاع رسانی تان
یاعلی
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۲ احسان باباحسین پور
با سلام
اساس کشی کردم
و السلام :)
پاسخ:
مبارک باشه :)
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۱ علی غفارپور
سلام خدمت شما من لیست را یک بار چک کردم اگر ندیدم شما بفرماید این ها کسانی هستند که وبلاگ ندارند
مرادی_چشمه نور_عروجی_یوسف زاده_بور_فراهانی_قمری_پورعظیمی_محمودیان_بابایی_شاه حسینی


با تشکر
پاسخ:
سلام
ممنونم از دقت نظرتان 
یاعلی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.