باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

این وبلاگ هدیه ای است به کاپیتان ستاری

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

هو العلیم

جناب آقای علیرضا ستاری

بااهدای سلام و تحیت

همانطور که قول داده بودم،به منظور تشکر از نتایج بسیار درخشان جنابعالی در آزمون جامع دو که باعث افتخار همه ما شده است،این وبلاگ را که در واقع حاصل تلاش جمعی همه دوستان شما است را از طرف خودم و همه علاقه مندانتان در مدرسه به شما هدیه می کنم تا انشاءالله به بهترین نحو ممکن در اداره باشگاه از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد می کنم به دلیل اهمیت این وبلاگ،یک شورای سیاستگذاری از دوستان خود تشکیل دهید تا وبلاگ باشگاه مدیران آینده تنوع و غنای بهتری پیدا نماید.

من هم در کنار شما جوان ترها سعی می کنم کما فی السابق همراه این وبلاگ باشم.

در ضمن به منظور تبریک پیروزی در انتخابات نوروزی که بین کاپیتان ها در نوروز 95 برگزار شد،در لینکدین نیز این آدرس را برای شما ساخته و بدینوسیله هدیه می نمایم : https://www.linkedin.com/in/alirezasattari 

View Alireza Sattari's profile on LinkedIn

محمدسجاد مزینی

اول اردیبهشت 95 

۹۵/۰۲/۰۱
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.