باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

"دوره ی موبایل ممنوع" !!

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

هو العلیم


دوره ی موبایل ممنوع !!

(12 بهمن تا 18 اسفند)

مدیران آینده سلام

با توجه به اهمیت آزمون جامع دو و تلاش هایی که باید در درس پیام های آسمان داشته باشیم،اگر موافق باشید از 12 بهمن تا 18 اسفند را دوران "موبایل ممنوع" بنامیم ...

در این مدت هم من کنکور دکتری دارم هم شما آزمون جامع دارید!

و همه می دانیم امواج الکترونیکی موبایلی و عاداتی که ما نسبت به تلفن همراه پیدا می کنیم چقدر می تونه برای "تمرکز" ما مضر باشه ...

من خودم دیروز از گروه تلگرامی دبیران خوب مدرسه بیرون آمدم و کانال های تلگرامی کلاس ها را به صورت یک "آلبوم آفلاین" قرار دادم تا در این مدت تمام تمرکزمان را بذاریم بر هدف اصلی مان یعنی "تحصیل علم و دانش" ...

ایکاش در دوران "موبایل ممنوع" ، با اطلاع رسانی شما،خانواده های محترم  هم همراه با ما طعم فاصله گرفتن از تلفن همراه مخصوصا شبکه های اجتماعی را بچشند :)

یاعلی


۹۴/۱۱/۱۲
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۱)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۲ احسان باباحسین پور
چه طرح خوبی
خدا رو شکر من موبایل ندارم
پاسخ:
سلام احسان جان
ممنون
یاعلی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.