باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

هو العلیم

شماره : 1/ف/ی/110

تاریخ:         94/10/08

فرماندهان و جانشینان محترم یگان های علمی سایبری

موضوع: مهلت پرکردن و ارسال فرم مسئولیت ها

سلام علیکم

ضمن تبریک میلاد نورانی حضرت نبی اکرم صلوات الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام به شما و نیروهای پرتلاش تحت امر

با توجه به نزدیک بودن امتحان ترم و مهمتر از آن آزمون جامع دو که در تاریخ 18 اسفند انجام می گردد،ضروری است فرم هایی که در قالب وورد برای درج آخرین تغییرات یگان مربوطه در بالای همین وبلاگ تعبیه شده است را با دقت تایپ و در وبلاگ رسمی یگان خود قرار دهید.

یگان هایی که فرماندهان ، تا قبل از تاریخ 11 دی 94 این فرم را دقیق پر کرده و در وبلاگ رسمی کلاس قرار دهند،ان شاء الله به کل آن کلاس نمره ی تشویقی بسیار خوبی در درس های پیام های آسمان و مطالعات اجتماعی تعلق خواهد گرفت.

و من الله التوفیق

ارتش علمی وسایبری


۹۴/۱۰/۰۸
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۱۰)

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۵ علی باقری ولوجردی
سلام استاد
من علی باقری هستم با وبلاگ:
http://ahmadiroshansalam.blog.ir
من برای وبلاگم وبلاگ اینگیلیسی درست کردم و مطالب خودم رو به صورت اینگیلیسی توی اون وبلاگ هم میگذارم.
وبلاگ اینگیلیسی من:
http://ahmadiroshansalame.blog.ir
یا علی
پاسخ:
سلام
احسنت به شما پسر عزیزم :)
همیشه موفق باشید
یاعلی
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۲ پارسا مقبل
سلام اقا مزینی
اگر صلاح می دانید هست می خواستم بگم مرا هم جزو ادمین های کانال تلگرامی کلاسمونقرار دهید من تازه عضو اینستاگرام و تلگرام شدم
با تشکر
پارسا مقبل
پاسخ:
سلام پسرم
حتما ان شاءالله
یاعلی
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۳ پارسا مقبل
سلام اقا مزینی
من نمودار سازمانی را تکمیل نموده
و در وبلاگ خود و کلاس گذاشته ام
با تشکر
پاسخ:
سلام
احسنت به کلاس شهید فهمیده
بسیار عالی شد :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۰ سید امیرحسین محسنی
سلام اقای مزینی

ببخشید اقای پر هام بدو می گن من فونتم خراب است.
اگه میشه یک مرور بر وبلاگم داشته باشید
یا علی
پاسخ:
سلام
اگر این مشکل هست،می توانید قالبتان را تغییر دهید
یاعلی
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۵ پارسا مقبل
سلام اقا مزینی
با تشکر از زحمات فراوان شما
لطفا اگر تیزری را که در وبلاگم گذاشتم دانلود کردین
به من اطلاع دهین ممنون میشم
با تشکر
پاسخ:
سلام
حتما پسرم :)
یاعلی
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۶ احسان باباحسین پور
وبلاگ رسمی احسان باباحسین پور به نشانی ehsan8salam.blog.ir                        

با سلام میشود این را در وبلاگتان بگذارید.با تشکر
پاسخ:
سلام
حتما ان شاءالله
یاعلی
مطالعات اجتماعی؟؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ:
سلام
بله
هماهنگی خوبی بین دو درس هست :)
آقای مزینی نمره مطالعاتم بیشتر میشه؟؟!!
پاسخ:
سلام
قول مساعد از دوست و همکار عزیزم در درس مطالعات اجتماعی برای دانش آموزانی که فعالیت های مثبتی در ارتش سایبری دارند گرفته ام :)
سلام آقای مزینی
من با کمک آقای پرهام بدو نمودار سازمانی کلاس رو درست کردیم
اولاش افراد رو مقام ها آشنا کردیم بعد افراد که در اون مقام انجام وظیفه میکنند رو گفتیم یاعلی
پاسخ:
سلام؛شما بی نظیرید :)
من مطمئنم شهید احمدی روشن توجه ویژه ای به کلاس شما داره 
آفرین
منهم در نمرات حتما جبران می کنم انشاءالله
یاعلی
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۷ Mohammadhossein Mahmoudpour
http://perspolis-ghahreman.blog.ir
سلام آقای مزینی محمدحسین محمودپور هستم کلاس چمران این آدرس وبلاگم بود

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.