باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

قانون 10-10-10

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

روشی که زندگیتان را تغییر خواهد داد!

فوتبال برم یا کلاس زبان یا بمونم توی خونه ریاضی بخونم...........؟؟؟!!!

 

(برگرفته از کتاب سوزی ولش-مترجم: جعفری)

سلام

آیا شما می توانید به جرات بگویید که اکنون در زندگی خود تصمیمات درستی اتخاذ می کنید؟و آیا با توجه به شرایطی که اکنون در آن قرار دارید،بهترین نتایج را به دست می آورید؟

روش 10-10-10 روشن،ساده،صریح و در عین حال موثر و کاربردی است.هر زمان که به بحران یا تنگنایی برمی خورید ، برای اینکه فرایند 10-10-10 را آغاز کنید ،تنها کافیست از خود بپرسید: "عواقب تصمیمی که می خواهم بگیرم در 10 دقیقه ی بعد،10 ماه بعد و در 10 سال بعد چیست؟"

***

بچه ها

مثلا کسی که برای مسابقات علمی منطقه خودش رو آماده می کنه،ممکنه از خودش بپرسه که چرا من نباید مثل بقیه برم توی کوچه بازی کنم...

بعد طبق قانون 10-10-10 با خودش میگه:

اگر من الان بجای رفتن به کوچه ، بشینم و درس و یا روش آزمایشم را بیشتر مرور کنم،ممکنه در 10 دقیقه ی اول (یعنی کوتاه مدت) مثل بقیه خیلی بهم خیلی خوش نگذره،ولی تا 10 ماه بعد(میانمدت)که نتایج مسابقات بیاد و من موفق شم،خبر موفقیتم آنقدر شیرین هست که تا 10 سال بعد (بلند مدت) تاثیر مثبت و خوبی روی من خواهد گذاشت و حتی ممکنه مسیر زندگی من را عوض کنه  :)

 

 

موفق باشید

۹۴/۰۷/۱۶
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۲)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۴ مهدی کشکلانی
جالبه
پاسخ:
ممنونم :)
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۷:۳۴ دانیال زرگرزاده
خیلی جالب بود
پاسخ:
سلام
ممنونم که مطالعه نمودید :)
یا حسین ...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.