باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده

Next Managers Club for Iranian Students

باشگاه مدیران آینده
پیوندها

داستان موفقیت: تمیز کردن خودرو در زمستان!

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

مدیران آینده  سلام...

حتما می دونید تمیز کردن خودرو در سرما چقدر سخت هست!

از شما می خوام این داستان جالب را که در  عرش نیوز  پیداکرده ام،با دقت بخوانید:

چند سال پیش در مقاله ای که به نقل از یک امریکایی که به ژاپن سفر کرده بود میخواندم" جوانی را در حال تمیز کردن یک ماشین با جدیت و حرارت خاصی دیدم ؛ با اینکه هوا به شدت سرد بود دیدن فردی که با این جدیت در حال تمییز کردن خودرویش است مرا بسیار متعجب کرد، جوان پس از تمیز کردن ماشین راه خود را گرفت وچند متر آن طرف تر در ایستگاه اتوبوس ایستاد." مدیر آمریکایی ادامه می دهد" وقتی این صحنه را دیدم در کمال تعجب به سمت جوان ژاپنی رفتم تا علت این کار را از او جویا شوم. اوگفت: من کارگر کارخانه ای هستم که این ماشین از تولیدات آن است دلم نمی خواهد اتومبیلی را که ما ساخته ایم کثیف و نامرتب جلوه کند!"


حالا من از شما مدیران آینده می پرسم به نظر شما این کارخانه ی خودرو سازی چه کارهایی کرده است که یک کارگر اینطور خود را به آن شرکت وفادار می داند بطوری که حتی حاضر نیست محصولات آن خارج از کارخانه کثیف و نامرتب جلوه کند؟!

بچه ها به نظر شما چرا در بعضی از کمپانی ها،شرکت ها و ادارات،کارگران و کارمندان در مقابل مدیران،خود را فعال نشان می دهند ولی در واقع از زیر کار در می روند؟

بچه ها به نظر شما چرا مدیرانی که فکر می کنند می توانند با "دوربین مداربسته" کارکنان خود را مجبور به کار اضافه کنند بیشتر گول کارکنان بی مصرف را می خورند؟!

۹۴/۰۷/۰۲
باشگاه مدیران آینده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.